- Місце проведення.
Готель «Рамада Анкор Київ».
Україна 03131, Столичне шосе, 103.
Рецепція +3 80442051515
http:// www .ramadaencorekie V .com
e-mail info@encorekiev.com
Ramada Worldwide входить в число 17 брендів однієї з найбільших готельних мереж світу Wyndham Hotel Group (WHG), що нараховує близько 7190 готелів на 609000 номерів в 65 країнах світу на 6 континентах. В Києві готель розташований єдиним блоком з торгівельно-розважальним комплексом «Атмосфера» (www.atmosfera.com.ua) та магазином «Гурман-Фуршет».
Для учасників конференції готель «Рамада Анкор Київ» пропонує спеціальний тариф на проживання з більше, ніж 50% знижкою від звичайної ціни. Вартість однієї ночі в одномісному номері складає 1300 гривень, в двомісному – 1600 гривень. Сніданок включений у вартість номеру. Час звичайного заїзду до готелю – 14-00, виїзду – 12-00. При ранньому заїзді до 14-00 додаткова платня з учасників конференції стягуватись не буде.
Готель «Рамада Анкор Київ» розташований в 15 хвилинах їзди від центру міста. Міжнародний аеропорт «Бориспіль» знаходиться у 35 км або в 30 хвилинах їзди на автомобілі. Крім того, гостям готелю пропонується безкоштовний трансфер до/від аеропорту «Бориспіль» та центра міста згідно графіку готелю. Окрім автомобіля та таксі, до готелю також можливо зручно дістатись міським транспортом. Проїзд до станції метро «Видубичі». Далі – маршрутне таксі № 567 та № 311. Усі зупиняються з ПРОТИЛЕЖНОГО до магазину «Фуршет» боку виходу зі станції метро «Видубичі». Якщо їхати на станцію метро «Видубичі» з центра міста, зі станції «Золоті ворота», то сідати треба в перший вагон. Вихід на поверхню – з боку першого вагону. їхати маршрутним таксі до зупинки «Рамада Анкор» близько 20 хвилин. Зупинка розташована в 100 м пішки з боку готелю. Відстань від станції метро «Видубичі» до готелю – 9,2 км.
Для бронювання готелю «Рамада Анкор Київ» необхідно зателефонувати у відділ бронювання за телефоном +380442051515 та сказати ключове слово «торакс». Це потрібно для ідентифікації Вас, як учасника конференції та застосування відповідної знижки на проживання. Кількість ночей перебування та дати заїзду – виїзду Ви визначаєте самостійно.
При бажанні проживання в інших готелях міста, бронювання може бути легко здійснено через інтернет-сайти www.booking.com,www.hotels24.ua та інші.
- Паркування.
Для учасників конференції та гостей готелю є безкоштовний цілодобовий паркінг на 600 машино-місць. Попередній заказ не потрібний.
- Інтернет
Інтернет через Wi-Fi – безкоштовний та доступний у всіх зонах готелю для учасників конференції та гостей протягом всього терміну перебування. Логін та пароль запитуйте під час отримання матеріалів та реєстрації на реєстраційній стойці.
- Важливі дати
03 жовтня 2018 з 14-00 за київським часом – рання реєстрація та поселення у готелі «Рамада Анкор Київ».
04 – 05 жовтня 2018 – реєстрація та поселення в готель «Рамада Анкор Київ», проведення конференції: з 8.00 – 18.00.
Можливе самостійне поселення в інших готелях Києва
- Офіційні мови конференції.
Офіційні мови конференції: українська, російська та англійська.
- Бейдж.
Дуже важливо. Протягом реєстрації та отримання матеріалів конгресу, кожному учаснику буде виданий персоналізований бейдж. Будь ласка переконайтесь, що Ваш бейдж закріплений на одязі протягом ВСЬОГО ЧАСУ КОНФЕРЕНЦІЇ на видимому місці. Бейдж буде служити перепусткою в зал засідань, на виставку компаній та обідню залу. Втрачені бейджі не відновлюються. Доступ в зал засідань, на виставку та готельний ресторан буде можливий лише для делегатів, що мають бейдж на одязі.
- Сертифікат учасника.
Кожний зареєстрований делегат отримає сертифікат учасника встановленого зразку. Конференція проводиться згідно Реєстру з’їздів, конгресів, симпозіумів, науково-практичних конференцій, затвердженого МОЗ і НАМН України (розділ конгреси) і дає можливість отримання балів для подальшої атестації за відповідними спеціальностями.
- Харчування делегатів.
Перерви на каву, обід та товариська вечеря 04 жовтня 2018 року включені в суму реєстраційного внеску. Вони будуть відбуватися на 2 поверсі в ресторані готелю «Рамада Анкор Київ». Безпосередній маршрут із залу засідань до ресторану буде відмічений відповідними табличками на місці. Пропуском до обідньої зали буде бейдж учасника конференції.
- Валюта конференції.
Реєстраційні внески та оплата готелю будуть прийматися виключно в гривні.
- Реєстрація.
Реєстраційний внесок складає 1000 гривень (включає папку учасника, матеріали конференції, персональний нагрудний ідентифікатор і сертифікат, кави-брейк) на одного учасника.
Оплата готівкою під час отримання матеріалів конференції та бейджу на реєстраційній стойці в фойє готелю.
- Реєстраційна стойка.
Часи роботи:
середа, 03 жовтня 2018року з 14-00
четвер, 04 жовтня 2018року з 7-00 до 19-00
п’ятниця, 05 жовтня 2018року з 8-30 до 14-00
- Закриття конференції 05 жовтня 18.00
Повна версія програми проведення симпозіуму буде опублікована після 10 вересня на офіційному сайті НМАПО імені П. Л. Шупика https://nmapo.edu.ua, сайтах асоціації торакальних хірургів України – mediastinum@ukr.net, Західноукраїнської торакальної асоціації – zuta.com.ua, та анестезіологів України – www//aaukr.org.
Подача заявок на участь у науковому симпозіумі статей, тез приймається
до 01 серпня 2018 року за адресою:
Витвицький Іван Зіновійович – тел. моб: +38098 954 64 12
e-mail: ivanvytvytskyi@gmail.com
Сейковський Олесь Васильович – тел. моб: +38050 912 39 29
e-mail:OlesSeyk@gmail.com
Матеріали симпозіуму будуть опубліковані в журналі «Хірургія дитячого віку», який включений у наукометричні, реферативні та пошукові бази даних: РІНЦ, Science index (eLIBRARY.RU), Google Scholar, CrossRef, Джерело. Статтям журналу присвоюється DOI.